hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| افزایش ۱۵ درصدی تعرفه اسکان در مدارس

خراسان رضوی| افزایش ۱۵ درصدی تعرفه اسکان در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اسکان در مدارس مطلوب ما نیست؛ چرا که هم شأن همکار فرهنگی با پذیرایی در کلاس درس رعایت نمی‌شود و هم هزینه‌های اسکان زائرین در مدارس بیش از درآمد حاصل از آن است.

 قاسم‌علی خدابنده در شورای معاونین این اداره کل، اظهار کرد: اسکان در مدارس مطلوب ما نیست چرا که هم شان همکار فرهنگی با پذیرایی در کلاس درس رعایت نمی‌شود و هم هزینه‌های اسکان زائرین در مدارس بیش از درآمد حاصل از آن است؛ با این حال در شرایط فعلی ناگزیر باید این طرح را اجرا کنیم.
وی ادامه داد: طرح اسکان در مدارس باید به گونه‌ای مدیریت شود که عوارض و عواقب آن برای آموزش و پرورش به حداقل کاهش پیدا کند. در چند سال اخیر در بحث ارتقای فرهنگ میزبانی از زائران امام رئوف گام‌های مثبتی برداشته شده  و ما نیز در طرح اسکان زائرین در ایام نوروز در همین مسیر به تلاش خود ادامه خواهیم داد.
در بخش دیگری از این مراسم، صیف، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعرفه پذیرش اسکان زائرین در مدارس در ایام نوروز حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.
وی افزود:  ۴۸ پایگاه برای پذیرش زائرین در ایام نوروز در سطح استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۸ پایگاه در سطح شهر مشهد واقع شده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد:  ۱۱۲۴ مدرسه در خراسان رضوی در قالب بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس آماده پذیرایی از زائرین در ایام نوروز ۹۸ است. در این میان ۸۵۱ مدرسه در سطح مشهد  و ۲۷۳ مدرسه در سایر شهرستان‌های استان میزبان زائرین خواهند بود.
صیف ادامه داد: حدود ۱۵۹۲  نفر در ایام نوروز به عنوان عوامل اجرایی با طرح اسکان زائرین همکاری خواهند داشت که با احتساب مدیران مدارس این رقم به حدود ۳۰۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد